lördag 30 juli 2011

Och idag fick jag en 3-åring!

Idag fyller minstingen i familjen år.
Hon fick - liksom storasyster förra lördagen - också en ny cykel.
Tyvärr har det regnat nästan hela dagen så provcyklandet har inte varit så ivrigt.
Istället valde vi lekland på närmsta större ort!

Det var en höjdare!
I många bemärkelser.
Barnen blev så svettiga att de fick slänga av sig tröjorna.
När vi kom så var det inte så mycket folk - men efter lunch, jisses!


Nu är J och badar med M och L (????)
De har tjatat i två veckor att de vill bada - och det får mig osökt att tänka på en svensk klassisk film...
"Men bada nu då!!!"
("Vi hade i alla fall tur med vädret...")
Fast nu hade de själva tjatat att de ville gå iväg och deras pappa sa JA!
Hade inte jag gjort...
Fy så kallt.
Nej.
Jag väntar ut skuren och tar en cykeltur med L snart istället...
Sån är jag.

Inga kommentarer: