onsdag 27 juli 2011

Sommarlov

Så många bilder, så mycket att berätta men så lite tid att göra det.
Semestern är i full gång.
Vädret har dock inte varit det bästa, så redan för ett tag sedan bestämde jag att jag skulle jobba idag.
Bra dag jag valde får jag säga...
Den allra bästa.
Vädermässigt sett.
Efter en vecka av regn och moln och åska så blir det plötsligt soooool och jättevarmt.
Ringde till J - som är kvar med barnen i svärföräldrarnas stuga - och han berättade att de varit vid havet hela dagen.
Men så trevligt (grrrrr).
Nä. Men det gör inget.
För jag är med bästa A!!!

I lördags fick jag en 5-åring.
En söt, underbar, klok och duktig 5-åring.
Som är MIN!!!


Hej igen...
Återkommer....

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK BÄSTA DU FÖR EN SUPERFIN KVÄLL-NATT, TÄNK VAD TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR ROLIGT :) TACK FÖR DIN VÄNSKAP OCH FÖR ATT DU ÄR MIN VÄN!!
IDAG HAR MAN DOCK BÅDE ONT I HÅRET OCH EN HÄRLIG WHISKYRÖST....UNDRAR VARFÖR??

KRAM / Annika