onsdag 5 oktober 2011

Skrattar bäst som skrattar sist....

Ellårr???
Det får jag visst veta imorgon.
Har skrattat mig igenom tre härligt roliga Friskis & Svettis-pass på lika många dagar.
I måndags aeorobic som jag redan berättat om, igår ett medeljympapass (som inleddes med Dolly Partons 9 to 5 - och med en sån inledning kan det inte bli annat än bra!) och ikväll ett INTERVALL FLEX-pass.
Vad är då Intervall Flex?
Jag hade inte en aning.
Hade bara hört mina söta jympakompisar S och H berätta skräckhistorier om att ha träningsvärk i en vecka efteråt, att inte kunna sätta sig ner på toa dagar efter passet osv...
Jag tror att de får rätt!
JISSES!
D-e-t v-a-r t-u-f-f-t.
Men otroligt kul.
Jag skrattade hela tiden, mest för att provocera, hahaha!
Men ååååh vad jag är trött i kroppen efter all styrka i intervaller.
Och ååååh vad jag förbannar att jag slarvat med de obligatoriska knipövningarna....

Inga kommentarer: