söndag 1 maj 2011

Det får bli som det blir.

Har haft ett skrivuppehåll i drygt två veckor.
En mycket tragisk händelse i familjen skedde två dagar efter mitt senaste blogginlägg.
Det har därför känts jättekonstigt att ta tag i skrivandet eftersom allt jag skriver om i vanliga fall känns så larvigt och futtigt och oviktigt i sammanhanget.
Men någonstans måste jag gå vidare.
Jag kommer inte ikväll att skriva om vad som hänt utan hänvisar till min svägerskas egen blogg här intill i läslistan: http://www.inasharmoni.blogspot.com där hon på ett fantastiskt starkt och gripande sätt beskriver den mardröm hon tvingas leva i nu.
Snart kommer jag att fortsätta med skrivandet och bilderna och allt men just idag känns det inte bra.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Jag förstår dig...
men jag väntar och längtar tills du kommer tillbaka med dina underbara vardagskåserier.
stora kramen

Jennie sa...

Är också glad över att du hittat "pennan" igen. Gillar att följa din blogg! Du skriver om vardagen på ett härligt sätt!