lördag 21 maj 2011

Lite osorterat....

Dags för fina kusin M och hennes barndomsvän S att gå på studentbal ikväll!
Så här otroligt vackra var de!

Några som hade önskat att de fick följa med, haha!!





Känns som att en månad (=vårens ankomst) bara svischat förbi i ett huj!

Vackert sommarväder varvat med frostnätter har passerat.

Barnen är sugna på att bada vid minsta solsken men det känns lite tidigt än tycker jag....



En schlagerkväll hos fina fixarväninnan E!

Oj, vad vi blev glada över alla smarriga tilltugg och allt bubbel!

Och oj vad vi blev glada när Eric Saade tog sig till final.

Och så bra det faktiskt gick sen i det stora hela!

Han skulle dock ha vunnit tycker jag....

En riktig smultrondag upplevde vi hos en arbetskamrat till mig!


Barnen fick mata och klappa får, kor, katter, hästar, hönor och tuppar (tveksamt om de sistnämnda gick att klappa, men ändå....). Vädret visade sig från sin allra bästa sida och barnen plaskade glatt i sjön efter färden i traktorvagnen!




Lite partaj med jympakompisen! Vi hade fantastiskt roligt! Hallonlacks var en ny upplevelse bland mycket annat.....



Vårruset i Malmö där nytt personligt rekord sattes på 5 km för min del.

Tjugofyra trettioåtta!!!

Glöm aldrig det.


Det har visst varit Valborg...

Den veckan var jag på så många olika upptåg så att jag inte mäktade med valborgsfirandet...

Möhippa, After Work med "gamla" arbetskamrater och kursarträff, ja jisses!


Påskmiddag hos goda vänner!

Lite "catch-up" eftersom man aldrig hinner med de närmaste kompisarna känns det som...

Härlig varm kväll!


Påskfirande blev det lite grann trots stor sorg för vår lille W som orättvist rycktes bort från oss!!

Pappa fyllde 60 i samma veva men firandet av honom kom i skymundan...

Jo så att, livet rullar på.

Ändå.



2 kommentarer:

Jympakompisen sa...

Hallonlacks är definitivt en upplevelse vi ska uppleva fler gånger! Får planeras in snart tycker jag!

Anonym sa...

Trevligt potpurri (heter det så??)

Vill bara ännu en gång på om ursäkt för mitt smått hysteriska samtal häromdagen. Men du känner mig och så här kan det nog bli i bland när man har en vän som oftast har känslorna utanpå (just nu är jag verkligen inne i en sådan fas). Du betyder mycket för mig...LÖVE YOU! /A