tisdag 10 maj 2011

Trög start....





Det har såklart hänt massor de senaste veckorna.



Vardagliga och festliga saker - precis som vanligt.



Men det som inte får hända har också hänt.



Jag hänvisade till min svägerskas blogg i mitt förra inlägg.



Det gör jag nu också, läs hennes egen berättelse här intill: Katarina



Jag har inte kunnat förmå mig att lägga in en bild på lille W tidigare (trots att vi har massor av bilder på honom här hemma så att vi kan titta på honom när vi vill och prata lite om honom).



Men nu tar jag steget.



Bilden ovan är min favoritbild av honom.



Den visar så fint ett barns lek och hur mycket det finns att sköta för en nyfiken liten knodd.



Han har blandat härlig geggamoja, lastat vagnen, spaden i högsta hugg och på väg mot något.



Så mycket han hade att greja med...









I söndags dog även min söta moster L efter en tids sjukdom.



Hänvisar även här till min kusins blogg som också finns här intill: xixi-lo-kusin-vitamin



Känns overkligt att aldrig få träffa L heller mer.



Hon har alltid funnits i mitt liv.


Vi har inte träffats lika frekvent de senaste åren, men mycket under min uppväxt.



Min fina morbror och mina fina kusiner får nu kämpa vidare tillsammans.









Se där.



Ett inlägg.



Snart mogen att fortsätta som tidigare?



1 kommentar:

ina sa...

Kram, fina, fina du...Jag saknar honom så jag går snart sönder, men dun fina bild på honom hjälpte lite..