fredag 3 juni 2011

Efter flera lugna helger kommer nu allt på en gång...

Förra helgen gick årliga "Stora camparhelgen" av stapeln för J med flera pappor och deras barn. Natten mellan fredag och lördag levde E lägerliv och natten därpå var det M:s tur.
L får vänta tills nästa år.
Själv deltog jag på lördagen i -även det en årligt återkommande ceremoni - ballonguppsläpp för att minnas lille M (som skulle fyllt 5 år).
I år släppte vi även ballonger för lille kusin W.
Kallt och blåsigt som tusan var det nere vid sjön så flickorna och jag fick tina upp i badkaret när vi kom hem.

I tisdags var det myskväll med M:s klass.
Även då var det kallt så shorts var en liten missräkning...
Vi gick en tipsrunda, grillade korv och spelade brännboll.
Nästa år får inte barnen vara med så att det blir lite spel av, hahaha!


Onsdag: Student!!! Wohoooooo!!!
Flickornas äldsta kusin M tog studenten!!




Jag "hittade" även några av mina gamla elever från min allra första klass.


Jätteroligt att träffa dem i verkligheten.

Har lite kontakt med flera av dem på Facebook.
"Ooooh, första gången man håller om fröken, hehe."


Månntro.



Fantastiskt trevlig studentfest!!!




Och igår firade vi J:s födelsedag med grillat och bad.


Nåja.


Det var ju bara barnen som badade förstås...



Och så gick vi tipsrunda som M gjort själv.


Såååå fiiiiin.


Hon är så duktig.


Bästa tipsrundan jag varit med om!!




Och så har jag köpt en ajjfåån.


Mowahahahaha......


Inga kommentarer: