måndag 12 september 2011

Ge mig ett glas bubbel....

...och här ska skakas ruuuumpaaaaa!!!
Fan vad man är steeeeel.
Eller hur Steffi Löööv ;)
Idag var jag om möjligt ännu stelare än vanligt.
Jag förstår inte hur Fuego-kvinnan får igång så många kroppsdelar samtidigt!!?
Hon ser så häftig ut.
Alla vi andra ser ut som hemmasnickrade fågelskrämmor på blåsigt fält...
(Förlåt, kanske inte alla, men jag generaliserar utifrån det jag lyckas se...)
Jag viskade till SL att jag skulle skippa stretchingen för att hinna hem till Idol.
Hon halvhimlade (jo-o, jag sååååg det!) med ögonen och fnös...
Men jag ÄR en Idoloholic.
"Hej. Jag heter K och är en Idoloholic."
Och så roooligt det är med uttagningarna.
Eller så är det bara jag som är extremt lättroad?
Vissa guldkorn vaskas fram och jag gillar faktiskt årets jury.
Jo.
Så är det.

1 kommentar:

Steffi Löööv sa...

Himmel himmel!!!!! Nja det där med Idol är inte min grej. Är mer intresserad av streching. Förhoppningsvis blir man ju liiiiite mjukare i lederna då. Jamenvisst vilken kunskap fuego-kvinnan har! Så många håll kan jag inte ens skaka kroppen när jag är nykter! Hade man inte jobbat på lördag skulle man testat passet med lite bubbel i kroppen! Perfekt förfest!!!