måndag 5 september 2011

Hot hot hot

A och jag har en ny måndagstradition som verkligen kickar igång veckan!
DANS FUEGO!!!
Bara namnet på aktiviteten låter hett...
Och oj vad skojigt det är.
Men oj vad vi är stela.
Det är lite skillnad på våra moves en lördagkväll klockan två på natten i discosken jämfört med en måndagkväll klockan sju, spiknyktra, i en upplyst sunkig gympasal....
Men efter ett par låtar känns det i alla fall som om höfterna är liiiite mjukare och stegen aaaningens gungigare.
Men de där jävla axelskakningarna när bysten ska svänga lite sexigt, det går FAN inte.
Jag tänkte att jag skulle öva lite hemma, men har faktiskt glömt bort det.
Hur töntigt skulle inte det se ut om någon råkade se mig...?
Får väl smygträna i badrummet.
Med LÅST dörr.
Men en riktig höjdare är det passet.
Jag var så trött och seg innan A sladdade in med vrålåket på uppfarten (med högra backspegeln fastsatt med SILVERTEJP!! Jesses!!!) men nu är jag igång...
Nja, det börjar i o f s avta....klockan är ju mycket...
Har sett andra delen av Idol - superunderhållande.
Jag är fast.
Kommer att följa det.
I år.
Igen.
Hmmm.
Barnen sover.
J är hos en kompis.
Kanske skulle...öva....lite......

Inga kommentarer: