lördag 20 december 2008

Träningspremiär!

Första träningspasset efter L:s födelse!
Ettan och jag provade nämligen Friskis & Svettis juljympa i eftermiddag.
Det var kul men jag blev förvånad över hur lätt det kändes...
Kan dagliga promenader i 5 månader ge resultat??
Tydligen.

F-n vad man är vältränad.
"Beach 2009", here I come...
(Med viss reservation... Igår när jag böjde mig fram efter att ha duschat sa min kära träningskompis: "Mamma, dina bröst ser ut som snoppar......" !!!!!!!!!!!!!!! Visst, de är väl inte vad de har varit, men SNOPPAR????)

I bilen på väg hem pratade vi om jultraditioner.
Jag berättade att vi ska göra julskinkan på lille julaftons kväll så att vi kan äta skinksmörgås till frukost på julaftons morgon.

"Då sitter man framför TV:n tillsammans hela familjen och tittar på jullovsmorgon, äter skinkmacka och dricker julmust. Så gjorde både jag och pappa när vi var barn."

Förvånad kommentar från baksätet:

"Pappa också?? Hade dom TV???"

2 kommentarer:

Sarasnaran sa...

Snoppar... Det var nytt!
Hugo klappar på sidan av bålen när vi teamkissar och säger "Mamma - Fina ränder har du!" med så mycket kärlek att man liksom inte annat än älskar och ler ändå. =)

Nina Brajkovic sa...

Detta var nog det roligaste jag läst på länge? Snoppar!? Osäker om det säger mest om brösten eller om snoppen?? ;-)