fredag 20 november 2009

Arma mig!

Efter Friskispasset igårkväll tilltog smärtan i armen radikalt.
Ajajaj.
Tur att det var vänsterarmen så att husmor ändå kunde sköta sina kvällssysslor.
Som att läsa nya numret av Mama....


Dock kunde jag inte ligga på just vänsterarmen när jag skulle sova men om det var enda biverkningen så var ju inte det något att bekymra sig för.
Tyckte jag.
Rationellt.
Fast idag har jag liksom ont i HELA kroppen.
Mest i benen och ljumskarna.
Känner mig dessutom lite burrig i skallen.
Har tagit två alvedon så det blir väl dagens medicin var fjärde timme....
Att gå och lägga sig finns inte i min världsbild.
Det är ju min "lediga dag".
M är i skolan, E och L busar runt i vardagsrummet.
Efter lunch hämtar vi kompis S och sen blir det musikskola och SEN, tjohoooooo, åker vi till storstad i väst!


Litar på kusin J som "bara" hade biverkningar i en dag.
Fast då hade hon "alla".....

Inga kommentarer: