tisdag 10 november 2009

Club Begagnes och årlig Gåsamiddag

Fredagskvällen innebar Club Begagnes.

Mamma var kvällens värdinna och bjöd på goda pajer och gott vin (och en god vodka-lime...).

19 tjejer i olika åldrar sålde och köpte sedan gammalt mög (nja, snarare nya "felköp") till och av varandra.

Amatörerna gick sedan som vanligt hem med fler kassar än de hade med sig och för proffsen blev det tvärtom...

En mycket trevlig kväll!

Lördagen bjöd på traditionell Gåsamiddag hos svärföräldrarna.

Alla kusinerna deltog (sju stycken!) och det var en livad - och smaskig - kväll!

Snövit, Prinsen och De sju små dvärgarna!

3 kommentarer:

åsa sa...

snygga collage du gjort ;-)))

Katrin sa...

Haha, hej! Jag är en av Club Begagnes-amatörerna från i fredags, tack för en trevlig kväll! Jisses så fullpackade mina kassar var på hemresan.

Är på jakt efter lite mer skriftlig info om club begagnes och din blogg kom upp som första träff när jag sökte! Det var ett himla trevligt sätt att träffas på tycker jag.

/Katrin, Pias gäng

Jessica sa...

Hej!
Vad roligt att låtarna går hem :)
Jag får nog säga att jag tagit det lugnt med den ett tag. Har varit så struligt med jobb, har fortfarande inget fast, utan jobbar bara extra på tre ställen. Jag tycker inte om den osäkerheten riktigt och kan inte slappna av och göra det jag tycker är kul, men det kommer!
Ska bli riktigt roligt imorgon tycker jag! Ska fixa och dona imorgon:)

KRAM
Lill-kussen