söndag 15 november 2009

Den årliga Sprrrrrriiiitfesten

I fjor var min lilla L med.
Men i(g)år fick lille E vara med på "vuxenfest".
Förväntansfulla gäster i mörkret?

Glossiga läppar.

Varm svartvinbärssaft och Bacardi.

Riktigt mysigt.
Till drinken knaprades det på panngrillat bröd med fyllning av chèvre, honung och pinjenötter.
Mums!

Sen började det att regna....

H värmde sig i myshörnan.

"Jag är minsann pigg och vaken!"

Den nya barnkammaren.


Halvofficiell invigning av den nyinredda ovanvåningen.

E och F har gjort ett fantastiskt fint arbete.
Smakfullt inrett och väldigt hemtrevligt.
Roligt att se det färdiga resultatet.







Vilka tapas!!
Kommer knappt ihåg allt men minipizzor, minipajer, gratinerade musslor, räkrullar och canneloni var några av läckerheterna vi avnjöt.
Badrums-tequila.
Dessert.



Mycket trevligt!
Längtar redan till nästa års sprrrriiiiitfest!

3 kommentarer:

åsa sa...

Jag har aldrig hört talas om en spritfest... Ser ut att ha varit riktigt trevligt också!
Spritfest....
Gillade Ms härliga outfit på bilderna nedan.
kram

Stefanie sa...

Spritfest låter riktigt festligt! Hur går en sådan till? Är kanske något att införa i de årliga traditionerna. Vem vet? Kram

skummjölken sa...

Kan du vidarebefordra en gratulationshälsning till Katarina Gråhamn. Jag kommer inte in på bloggen från min jobbdator ? Jag gör naturligtvis något fel, men vad ?
Ha den äran Kattis !

Crister