onsdag 25 november 2009

Jobbar hemma...

L är fortfarande sjuk.
Jag var hemma med henne i måndags och idag, maken igår.
Kan inte komma ihåg att de andra två var sjuka så här mycket när de var i samma ålder!
Kan bero på att de faktiskt inte var det.


Hade för ett tag sedan bokat en tid för ansiktsbehandling.
Fått ett presentkort av svärmor och såg fram emot lite lyx.
Igår ringde man därifrån och berättade att min ansiktsbehandlare är sjuk.
Jahapp.
"Vi har en tid den 10 december, på förmiddagen, annars får du vänta till januari, jag är ledsen..."
Jag också.
Jag hade nämligen ordnat barnvakt.
Skönhetssalongen ligger 4 mil härifrån.
Jag blir också "ledsen".
Inte lätt att få till det.
Tur att man är en naturlig skönhet :):):)


Ska jobba lite nu.
Har lite mattelektioner att förbereda.
Hoppas att jag kan åka till jobbet imorgon...

3 kommentarer:

Lo sa...

stackars lilla L!

det där med ansiktsbehandling, är det bra? funderar på att göra nåt såmt där nu när man har pengar.

Anonym sa...

Bra och bra.... det är nog mest känslan. Att känna sig riktigt "frääääsch" och ompysslad... Prova!

Miss Sophie sa...

Man kan behöva en liten ansiktsbehandling efter all julstress :). Hoppas lilla L kryar på sig, det tar på krafterna med krassliga små... Många kramar från Hstd