måndag 13 juli 2009

Ingen sand på mackorna ännu...


Strandremsan är uppsnyggad och ren från tång och annat skräp.
Men vi har ännu inte varit där.
Och badat vill säga.
Men det finns mycket annat att hitta på.
Imorse var tex. jag och mamma i barnklädesaffären och fyndade NoaNoa-kläder till halva priset.
Sen var jag ute och sprang en lååååång runda.
M sällskapade på cykeln.
Efter lunch gick vi till campingens lekplats.
Det tyckte barnen var kul!
Där fanns studsmattor bla.
Det tyckte flickornas mamma också var kul...
Medan morfar passade barnen passade jag på att svänga ihop en köttfärssås.
Den var jättegod!
Och tog slut!!!
Så ingen sand på mackorna ännu...
Men det lär vi nog hinna.
Igårkväll var jag på Friskis & Svettis här i närheten.
Den lokala föreningen erbjuder GRATIS träning på sommaren.
Det var roligt.
Ganska enkla rörelser men jag blev trött och nöjd ändå.
Varför då all denna aktivitet kan man tycka??
Jo men, BEACH 2009 är ju NU!
Det gäller att hålla formen...
Bara en månad kvar, gnngngnnngnnggggnnnn........

Inga kommentarer: