torsdag 8 juli 2010

Gaaaah Gaaaah!!!!

Jag har inte hört den på flera månader!!
Alla hennes andra gamla och nya hits tjatas och gnatas överallt hela tiden men inte DEN.
Var har du varit, min kära Theme Song???
Jag har saaaaknat dig så!!!
Och så rullar jag in på parkeringen.
"Rah rah ah ah ah...."
NEEEEEEEEEJ, jag hinner inte.
Inte nu.
Jag kan inte höja volymen heller.
Det står en arbetskamrat och hejar glatt och väntar på mig på parkeringen.
Jag hejar glatt tillbaka - men tänker att "Jag vill sitta kvar här och ha musiken jättehögt och sjunga och göra fåniga moves" - men sansar mig såklart och parkerar bilen prydligt innanför linjerna.
Gnnn gnnnnn gnnnn....
- och så stänger jag av bilen mitt i ett "Oh la la"....

2 kommentarer:

Lo sa...

Jag lider med dig!!

åsa sa...

hej!
Hur har du det? Var är du? Har du blivit inlåst på ditt fina kontor eller har du semester???
kram kram