söndag 20 juni 2010

Inget sommarlov. Hmmm.

Det känns faktiskt helt ok att gå till jobbet imorgon!
Jag har ju haft en riktigt riktig semester med allt man kan önska!
M tycker dock att det känns lite besynnerligt att trava iväg till Fritids.
Mitt i sommaren!!!
Det är hon inte van vid...
Å andra sidan är ju inte sommarvädret mycket att hurra för.
Igår på barndopet både regnade det och haglade ganska rejält vid ett tillfälle.
Vi satt ju som tur var i ett partytält men M sa:
"Jag tycker att det känns precis som midsommar!"


På kvällen stod jag och strök och sorterade tvätt och följde Bröllopet med stort B på TV (ja, var annars?) under tiden.
Vilka tal!
Kungens tal var bra, Daniels pappa Olles tal var bättre men Daniels tal var a-b-s-o-l-u-t bäst!!!
Outstanding!!!
Gud så romantiskt.
Jag blev ju nästan kär i honom.
Trots de där brillorna som en landsortsjänta som jag inte förstår mig på...
De måste vara jättemoderna?

3 kommentarer:

HÖNSHUSET sa...

Hej svejs!!

Så mysigt ni hade det på Kreta!! Måste varit skönt att komma till värmen för den har ju inte varit här hemma ialla fall :-)

Jasså, det blir inget sommarlov denna sommar?? Men lite mer semester blir det väl??

Vilket fint dop ni var på o vilka härliga blå kakor av alla de slag, de var säkert lika goda som fina!!

Ha det gott!!

Kram g

HÖNSHUSET sa...

Jo, glömde ju: jag fårstår inte de där brillorna jag heller?! E vi omoderna kanske.....

A-K sa...

Ja, Daniels tal var ju jättefint, men jag kan ändå inte bli kär i honom. Han är alldeles för lik Robert i Boxer....skrämmande lik...
Men...oj, vad Victoria var fin! Kram kram