måndag 7 februari 2011

Söndagsutflykt och måndagsöverraskning!

Igår på förmiddagen trotsade vi deppvädret och tog en liten promenad i skogen.
Värmde oss efteråt på mysigt café med kaffe och smörgåsar.
Hann med väldigt mycket igår för övrigt.
Skönt när man gör det.


L sov hela natten mellan söndag och måndag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I spjälsäng.
I vårt sovrum.
Men det struntar jag i.
Bara hon sover.
Och alla andra får sova.
Hur eller var är av underordnad betydelse.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Idag blev jag jätteöverraskad.
En väninna sms:ade och ville att jag skulle titta förbi på min lunchrast.
Hon gav mig en bukett tulpaner!!!
Och vilken vacker bukett!!!
Som jag fick bara för att jag hjälpt henne med en pyttesak!
Men visst blir man varm i hjärtat av att så oväntat få en bukett av sina favoritblommor.
En helt vanlig duggregnsmåndag!!
PUSSÅKRAMÅTACK!

Inga kommentarer: