söndag 28 augusti 2011

Från ytan till djupet

Mina flickor har så vackra hår!!!
Tjocka böljande hårmanar som är underbara att borsta igenom och göra frisyrer med!
Jag kan bli så avundsjuk...
Mitt hår är numera så tunt, torrt och risigt.
Riktigt skithår.
Men det har varit fint en gång...
Ser jag på bilder....

Igår var jag på en riktig tjejdag!
Mamma och jag åkte in till sta'n tidigt och gick sen där hela dagen.
Det var så mysigt.
Att strosa omkring och äta lite sushi och dricka en liten latte...
Klockan fyra halvsprang jag till en kyrka och såg en av mina f d elever komma ut - nygift - på kyrktrappan!
Jättefina var hon, hennes man och deras små barn.
Man blev lite rörd....



På kvällen träffade jag mina fina kusiner J och K.


Vi åt smarriga hamburgare - skitmånga varianter att välja på så det var inte helt lätt...


När K:s hamburgare kom in - och då hade hon sagt typ 53 gånger att hon var JÄTTEHUNGRIG - utbrast hon: "Men fan, jag glömde säga att jag skulle ha en vegetarisk!"


Men hallå!


Hon varit vegetarian sen hon var 12!


Hur kan man glömma DET, haha!?


Efter maten gick vi till en mysig uteservering där vi satt och snackade till klockan halvETT!!


Om ALLT!


Vi är otroligt lika vi tre.


Fastän vi inte umgåtts så mycket så har vi så många lika egenskaper och drag att det är löjligt!


Vi bildade en liten klubb igår.


En pakt.


Ja.


Fan vad jag saknat dem idag - mina fina underbara kusiner....

2 kommentarer:

Lo sa...

Ja visst är det underbart att ha så fina kusiner! Det värmer. <3

Jessica sa...

Det är fantastiskt :)