lördag 20 juni 2009

Förra helgens Trädgårds(!)fest

Efter avslutningsfika hos dagmamman fick M ääääntligen sina utlovade öronhål.
Det gjorde ont.
Men det var det värt.
Hon kastade sig på telefonen och ringde till mormor och farmor och berättade och när hennes pappa kom hem gick hon och kastade med håret som en annan filmstjärna.
Pappan såg det inte.
Till en början.


Lördagens Trädgårdsfest inleddes med en fredagsmiddag.
Mysig "After Work" med lite gott och blandat.

Efter en sömnlös natt - L skrek i princip HELA natten (berodde inte på boxen...;) - var det så dags för vår efterlängtade Trädgårdsfest.


Som började med välkomstdrink i garaget....


Dock slutade det att regna efter lunch men det blev ändå för kallt för att sitta utomhus.


När alla gäster kommit fick de gå en liten tipsrunda.


Min kusin till vänster och L:s till höger....



Mmmmm, grillat är gott!


Nästkusinerna plus en halv lillebror (!)











Min yngsta kusin J underhöll med musik.
Hon framförde både covers och eget material!
Jättebra!
Hennes demo går numera varm i bilstereon.
Hoppas att fler snart får chansen att lyssna!
Ett mycket trevligt kalas.
Lite synd om L bara som hade feber och öroninflammation.
Men efter besöket på barnakuten och en dos antibiotika sov hon gott på natten!







1 kommentar:

Unknown sa...

Fina bilder!

Ser nu att jag borde vara lite noggrannare med rakapparaten. Ser ju riktigt sjavigt ut. Hm...

Alla mina tre kusinbarn är så rara, ska anstränga mig för att vara en riktig mönsterkusin och förebild.