onsdag 17 juni 2009

Villbarasägaattjagärkvarmenharlitelitetidattblogga

Så mycket att skriva om och så många foton att visa.
Hinner inte denna vecka.
Hade mycket trevlig släktfest här i lördags, och vi fick sitta inomhus, som avslutades med besök på barnakuten (!)
Inget allvarligt dock, men lilla L:s trumhinna spräcktes (efter skriknatt) så jag fick köra in med henne efter kalaset och få antibiotika...
Idag har jag och A varit och storhandlat till midsommarfirandet.
Vi börjar få rutin på det här nu.
Bindefeldt, släng dig i väggen, hehe.

Nu är jag är supertrött.
38.26!!!!
Ja, så snabbt gick rundan idag.
Pust!
Måste lägga mig, mycket på gång imorgon.
Också.

Äldsta kusinen M har varit hos oss hela dagen idag.
Jättemysigt.
Och fantastisk hjälp för oss!
Kram på dig!

1 kommentar:

katarina sa...

Sådärja, du hade inte glömt oss, vad bra!! Javisst är min "bonustjej" en klippa? Guld värd! Ses i morgon, kram/Katarina