onsdag 3 juni 2009

Ut i det blå!

Medan den här snäckan var på tältsemester med sin pappa,
åkte jag, M och minstingen och hämtade upp familjens starka kvinnor!

"Ut i det blå" var temat för dagen!


Tecken på att man förslappats som mamma: Man ger Ballerinakex till en 10-månaders bebis...


Vi åt medhavd tonfisksallad och drack Rosévin (ja, inte jag då eftersom jag var chaufför...)



De här kvinnorna står alltid bakom oss!


En sån här vill jag (att J ska) bygga!!!


Som Linnea i målarens trädgård... (Monet)


Efter guidad visning i den ljuvliga trädgården bjöd familjen mor på hemgrillade hamburgare! Mums!


L har börjat ställa sig upp!

3 kommentarer:

Sarasnaran sa...

"Hemgrillade hamburgare" alltså. Var brukar dom annars grillas? =)

Bettan sa...

Jäkla fräsig klänning!

SiS sa...

Sarasnaran: Ja, inte på nåt flottigt gaukök i a f! Egenhändigt hopblandad nötfärs-salt-lök, menar jag med hemgrillade...

Bettan: Visst är den fin! Du kommer snart att få se den på igen...