onsdag 3 juni 2009

Tjugosex och trettioett...

...sprang vi 5 km:s på ikväll!!!!!!!!
Den som sprungit den rundan vet att den är allt annat än flack...
Det är mitt rekord!
Inte ens när jag var tonåring (=tonårssmalochvältränadochoförlöst) sprang jag så fort!
Vad har hänt?
Jo, min käre make har fått en j-a speed på kroppen, grrrrrrrrr.
Han drar lätt ifrån mig nu.
Och det var väl inte meningen. Va???Va????
Han är som min hare.
Jag bara knatar efter liksom som en flåsande idiot.
Hela rundan tog 39.25 och den är gissningsvis 7,3-7,4 km.
Jag var RÖD i fejset.
Minst sagt.


Det var 10:e gången ikväll.
Måste firas.
Ett glas rött och ett avsnitt Sommer.
Som jag brukar.

7 kommentarer:

Stefanie sa...

Låter riktigt skönt och ni är extremt duktiga! Avis är jag som måste ta det lugnt med jättehosta. :(

katarina sa...

Bra jobbat! Åh vad jag längtar efter att få ta ut mig riktigt ordentligt! Kram K

VeberödsAnna sa...

Ett glas rött för att bryta ner hela prestationen:)
jag e grymt imponerad av rundan!!!

SiS sa...

Åh, tack för allt beröm!!!
Anna, vinet måste man ha som belöning, haha!
Kan säga att jag var riktigt fysiskt trött igår, somnade innan jag landade på kudden... Var längesen jag la mig så "tidigt" som halvelva...

Vulpes Argentum sa...

23.48 hade jag för någon vecka sen.

Den är jobbig den rundan ;)

Unknown sa...

Oj, vad ni är hurtiga! ;)

Jag har precis bestämt mig för att trotsa tentatider och följa med till Höör nästa helg. Ska bli skoj att ses!

Fredrik B. sa...

Nu är jag uppdaterad (länge sen sist). Du springer om mig när som helst. Det enda jag kan använda som hare är en man till häst - och han vinner också.

Men nästa gång ni sticker in till byn och ska äta och dricka gott på en uteservering, så ring oss så kommer vi förbi och säger hej. Dricka vin... det är jag kanske bättre på än du!
Stor Kram! / Fredrik