söndag 2 augusti 2009

1-årskalas!

Kvällen före 1-årskalaset var jag som sagt ute med mina päron på krogen...
Bilden är lite suddig pga allt vin vi drack, ha ha!
(Det trista skämtet har jag snott av brorsan...)
Kul att kunna vingla hem på cykeln utan skämmas.
Alltså, det skulle jag aldrig göra om jag hade mina barn med mig...
Men det känns lite märkligt - naket på nåt vis - att gå på restaurang utan (mina egna) barn.
Liksom att jag vill berätta för folk som jag inte känner "att jo, jag har också barn, men ikväll så..."
Men vem f-n bryr sig???
Och vad SKÖNT att kunna sitta ner och äta i flera timmar utan avbrott...
Lyxigt.

Fin bild på en fin mamma.

Så kom 1-årsdagen och vi körde till svärföräldrarnas stuga där hela min familj befunnit sig i några dagar.
M och sommarkompisen A "hjälpte" pappa och farfar att snickra!



Så här ser "gäststugan" ut!

Presentöppning!

" Tack!
En rosa Bobby Car!
Preciiiiiiiis vad jag önskat mig!"

Fler presenter.
Farmor såg lite sliten ut.
Inte undra på efter 2 dygn med tre (ibland fyra) små flickor och tre hungriga hantverkare...

Men god kalasmat hade hon ordnat!

Min lilla bebis!



2 kommentarer:

Stefanie sa...

Ser så gott ut med alla dina matbilder. En riktig matblogg! Verkar som du har härliga semesterveckor. Börjar tycka det är tomt på jympan. :(
Kram kram

SiS sa...

Kommer på jympa imorgon!!
Hoppas jag! ;)
Nu är det väl dags att börja få lite vardag på rutinen eller rutin på vardagen eller...??
Kram