fredag 7 augusti 2009

Vilken tur att man är rätt!

Igår var J och fiskade kräftor, en present han fått av mig!
Så nu har vi 2 kg kräftor kravlandes i badkaret.
Mysigt.
De ska krypa runt där i och "bajsa av sig".
Hmm.
Imorgon ska vi äta dem.
Känns lite läskigt faktiskt.


"Snuskskor" när de är som bäst...
Perfekta för en trebarnsmor att trippa runt i på barnkalas!
Längesen vi var på andra kalas än just barnkalas, så därför får de användas när minsta tillfälle ges...

Jag älskar tidningen Mama.
Tidningen Mama är mitt rättesnöre och min personliga stylist.
Citerar med glädje Cecilia Blanken -modebloggare - i senaste numret:
"Jag vill utse trenchcoaten till bästa köp. År efter år, till vardag och fest - alltid användbar. Leta second hand efter en äkta Burberry. Om den inte passar, låt skräddaren sy om efter dina mått."
Men nu det bästa av allt!!!!
VAD hänger i min garderob???
Didididididi....
Precis!
En äkta Burberry, som jag FÅTT av brorsans sambo!
Vem är rätt?
Svar: JAG är rätt.
Snuskskor eller inte.

2 kommentarer:

Nina Brajkovic sa...

Du behöver ingen maaarkesjacka för å vara rätt, du är alltid rätt. Så jäkla härlig! Men jag håller med, jackan är ursnygg. Säger jag och lunkar vidare i annan modell som enligt mig också håller år efter år... tur att den är som baken. Smaken. Puss!

Miss Sophie sa...

Härligt med kräftor! Blir alltid så avundsjuk på dina härliga matbilder :) Puss