torsdag 6 augusti 2009

Kalasdag - med sol sol sol och snuskskor!!!

Man och barn väckte mig med skönsång, kaffe och presenter!
Sedan cykelutflykt till populärt resmål.

Liten lunchfika.

Medan J, M och E cyklade ner till sjön för att bada, fick jag själv trampa hem med minstingen som tyvärr blivit för trött för mer äventyr...
Jag susade nerför nästan hela vägen hem, så underbart.
Det var så vackert, så vackert.
Väl hemma snodde jag runt med det sista innan släkten skulle komma.
(J sa "Jag tycker att du bara stått i köket de senaste dagarna, nästa gång beställer vi smörgåstårta!" Njaaaaaeeee, vi får väl se hur det blir med det....)

Närmsta familjen!

Katterna höll sig borta!
Buffésugna?

Ömsom vin, ömsom vatten...
"SNUSK-skor!!" utbrast E när hon såg mina chica stilettskor.
Har bara använt dem en gång tidigare, på F's och H's bröllop förra sommaren, och de står bara och dammar i garderoben vilket är lite synd eftersom de är så läckra (lite Sex and the City liksom...).
Men SNUSK-skor?
Det var nytt för mig....
Mycket ska man höra :)

Brorsan och farfar förser sig.

Tugg tugg.

Det började regna till tårtan!

Tårta???
Idag igen!!!?

1 kommentar:

åsa sa...

Jisses, vad många kalas ni haft i sommar. Verkar ha varit en härlig födelsedag.MEEEN jag vill se en bild på snuskskorna..