fredag 6 augusti 2010

Fixarfredag

Jag fick så många vackra buketter igår!
Och idag kom mamma och pappa förbi och gratulerade.
Fördelen med att fylla år mitt i sommaren är att man får öppna presenter så många dagar!
Det har nog L och E också blivit varse.
Imorgon ska vi ha kalas för dem.
Igen.
Och nästa vecka är det dags för ytterligare ett.
Trevligt.
Var och shoppade på City Gross i förmiddags.
Som vanligt hann ju ett tiotal kunder i "min" kassa packa ner sina varor under tiden jag höll på med mina....
Längesen jag var på CG förresten.
Betedde mig som en nybörjare eftersom jag fick springa kors och tvärs och fram och tillbaka i min jakt på de rätta grejerna.
Irriterande.
Hade en 10% kupong med mig och tänkte att det skulle bli lite lönt.
Jag läste eméllertid inte det finstilta:
"10% rabatt på ett helt köp eller max 50 kr."
Tssssssss.
Störtlöjligt.

3 kommentarer:

Lo sa...

vilka vackra buketter! och din nya header är ju helt fantastisk :)

HÖNSHUSET sa...

Fina blomster o grattis!!

Glömde ju att säga att jag verkligen gillade din lilla tvätthörna i trädgården - jätte fin!!

Ha de gott!

Kram g

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Ni ser ut att ha haft en alldeles fantastisk semester. Ha det så bra på jobbet, saknar Dig på det gamla... Kram Pernilla