torsdag 15 januari 2009

FAAAJÅRRRR!

Ikväll kom A och hämtade mig och vi tuffade iväg till Friskis & Svettis.
Nära att vi inte kom dit, pga av att föraren glömde bort väjningsplikten när hon exalterad inför passet svängde ut från vår lilla väg....
Men vi kom fram i tid.
Oskadda.
A tyckte dock att jag var en svikare som inte hade träbonnarna på mig som vi brukar ha när vi åker och tränar.
Jag lovar att ha dem varenda gång resten av terminen!!!

Ny ledare ikväll igen.
Och vi har bara superlativ att ösa över henne.
Superbra musik.
Superbra övningar.
Superbra utmaningar.
Snygg och krallig var hon också.
Morr!
Vi konstaterade dock:
1. HAR man verkligen magmuskler kvar när man fött tre barn???
2. Knipövningar??? Oj. Dags att börja med dem kanske.

Sista pulslåten var en gammal nittiotalare: FIRE!!!!!! *lycka*
Här blev det emellertid väldigt tydligt att man glömt sina knipövningar kan jag säga..............

Inför nästa vecka:
* Träbonnar
* Knipövningar

Nu väntar Gardells får-ej-missas drama....

2 kommentarer:

Sarasnaran sa...

Kniiiiiiiip!

Bettan sa...

Träbonnar? Va? Är vi fortfarande i Sverige?