torsdag 26 mars 2009

Torsdagsskafferirensning

FÖRE:
EFTER:


4 kommentarer:

åsa sa...

Jag hade varit nöjd med din första bild, tyckte det såg jättefint ut på den....
Vilken energi du har!!!
Jag har börjat rensa lite hos oss också men det tar sån tid och när allt är ute ur ett skåp så tröttnar jag och så in med allt igen...
hmmm I need help!

Nina Brajkovic sa...

Ha ha vi är lika vi! Min mamma brukar säga att det ser ut som om det ska bli krig i vårt skafferi, alltid välfyllt och välorganiserat! Aldrig jag skulle sätta en burk svamp ovanpå en kokosmjölk, åhnej samma på höjden. Sen fyller jag på direkt det tar slut, även om jag inte ska använda majsen samma vecka.. för mycket tid?

Nina Brajkovic sa...

Lite syftningsfel ser jag, inte krig I skafferiet, utan skafferiet ser förberett ut som om det ska bli krig. Nåväl..

Bettan sa...

Får man göra sådär!? HAHAHAHAHA

Tack så mycket :)

Etiketerna är väldigt fina