söndag 26 april 2009

Fredagsfest!

Farmors syster A har fyllt 75 år.
Hon bjöd oss därför på restaurang i fredags!
Vi var först på plats (fast jag glömde kameran hemma och orsakade därför mina föräldrars något sena ankomst...) och beställde varsin drink!

Fast man fick skynda sig för här får man visst bara sitta 1 timme mellan 8 och 18....

Antalet familjemedlemmar utökades...

...och vi satte oss till bords.
Efter mycket övertalning öppnade A sina presenter.
Hon tyckte att hon kunde vänta med det till dagen efter.
Det tyckte ingen annan.


"Italiensk vecka" var temat.
Mjaaaaa, kan jag väl säga om menyn.
Om man är förtjust i halvfabrikat så var den toppen.

Rån som vanligt.
Mums!

En av mina söta kusiner och en av mina söta döttrar.


En fantastiskt trevlig kväll!


Huvudet upp och fötterna ner!


"Mamma, klockan är tio, ska vi inte beställa taxi nu???"

Inga kommentarer: