fredag 3 april 2009

Nadavinonano

Jesus!
Jag får inte dricka vin samtidigt som jag bloggar!!!
VEM orkar läsa ett sånt inlägg jag skrev igårkväll????
(EN har i o f s gjort det:)

För ett tag sedan mailade jag ett inlägg i en diskussion till MixCity.
Susanna sa: "Vi har fått ett mail..."
Patrik avbröt: "Nej, vi har inte fått ett mail, vi har fått en ROMAN..."

Tänkte jag skulle utmana mig själv genom att registrera mig på Nanobloggen.se
Det var tvärstopp redan vi själva registreringen.
"Välj ett lösenord med gemener och siffror".
Gick inte alls.
Gick igenom alla små bokstäver och siffror i olika kombinationer.
Gick inte.
Nanobloggen måste haft en sensor som kände att:
"Här kommer en sån där långrandig j-l, släpp inte in henne hur hon än försöker!!!!"

1 kommentar:

åsa sa...

Fortsätt vina när du bloggar....
trevlig helg!
kram