söndag 26 april 2009

Möhippa eller Les Quatres Roses

Den här kvinnan skall föras till altaret/ låta sig vigas/ knyta hymens band, äsch ni fattar, om ynka 2 månader!
Därför tyckte vi 3 andra att hon behövde ha en heldag med oss!
Dock kommer jag inte här att återge vad vi gjorde eftersom min kära väninna redan beskrivit det så suveränt!
Så - jag har bilderna, EgoTripp2009 har storyn (se "18 år senare...osv. här till höger).
Sammanfoga detta och den 25 april 2009 blir komplett!

Två fina havande i haven...


Frukostbuffé oh lala....


"Tssss, är det bara de där små fjuttiga bitarna?" undrade vi, men hade totalt ändrat åsikt efter en halvtimme!


Vattenskål!



Välbehövlig promenix efter chokladprovningen.



Välbehövlig pustning efter chokladprovningen.


Välbehövliga Cosmopolitans efter chokladprovningen.


Sådärja.
Nu orkar vi äta lite till!


Tapas, tapas och tapas....


Kolgrillad sparris med parmesan, kronärtskockssallad, och grillspett som jag glömt namnet på...


Mys I.


Mys II.
Och jag instämmer med EgoTripp2009.
Kunde inte ha sagt det bättre själv!!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken mysig dag och vad mysigt med "återfunna" vänner! Kram Katarina

Anonym sa...

Härliga bilder! Vi måste ses SNART igen! /F