fredag 12 februari 2010

Höjdarkväll!

"På spåret", "Skavlan" och "Erin Brockovick" står på programmet ikväll.
Där har vi receptet på en riktig toppenfredag!!!
För så ser det ut nuförtiden, haha!
Hade inte mäktat med nåt annat heller...
Var andra gången på L:s nya torsdagspass igårkväll.
Och j-r vad jag har ont i axlar och överarmar.
Känns tungt som bly.
Trodde jag var sjuk imorse när jag rycktes ur min skönhetssömn.
Men nej.
Det var bara lite hederlig träningsvärk.
Jag är så otroligt klen i armar, axlar och rygg.
Kvittar att jag har tränat i så många år, nån styrka i den övre delen av kroppen har jag aldrig lyckats bygga upp.
Min styrka sitter i benen.
Fast igår märktes inte det heller.
Även benen fick nämligen rejält med stryk av L:s alla mjölksyreövningar.
"Jag ska snart på skidsemester" motiverade hon tortyren.
Jaha.
Och det ska vi alla lida för??
Det var inte bara träningsvärken som plågade mig när jag slog upp de blå för nån timme sen.
Jag väcktes faktiskt av en mardröm!
I drömmen blev jag stoppad av polis för att jag kört för fort på en 50-väg!
JAG??
Som kör så lusigt.
I drömmen började jag gråta så där på klassiskt våpmanér.
Hjälpte det?
Nej.
Inte en sekund.
Körkortet tog farbror polisen hand om.
Usch.
TUR att det bara var en dröm.
Hur skulle jag ta mig till jobbet?
Lämna barnen på morgnarna?
Nej usch igen.
Drömmar har ju alltid en undermening.
Vad betyder den?
Att jag rusar på för fort just nu????
Och då kan jag säga att på hemmaplan är läget under kontroll, så det måste handla om jobbet.
Verkligen amatördrömtydning...
Erin, Erin, jag längtar tills vi ses ikväll!!!

1 kommentar:

Stefanie sa...

Jag drömde också att jag blev av med körkortet. Fast jag körde mot rött. Vad är detta tecken på? Kram