torsdag 25 februari 2010

Sportlovet, dag 4


En mycket intensiv och galen men mysig dag med halva släkten!
Läser "Shoppingtips" i senaste numret av Femina (som jag fick GRATIS på Lindex för att jag var en sådan bra kund förmodligen...?) där tre kvinnor vunnit fina priser för sina tips.
En av dem tipsar att:
"Ta inte med man och barn när du ska köpa kläder!"
!!!!!!!!!!!!!!
För detta vann hon en dag med en Personal Shopper!
Va???
Det behöver man inte vara ett geni för att räkna ut.
Det kunde jag också talat om....
Min svägerska och jag myntade ett nytt valspråk där vi sprang med våra svettiga armhålor och nerkräkta högeraxlar (jodå, lilleman passade på att spy lite på faster också när han hade chansen...), barnvagn i ena handen och plastiga Lindexpåsar i andra, att nästa gång gäller:
"Inga barn - många pengar och inte tvärtom!"
Men en hel del fynd fick vi med oss hem, och det har varit en skojig dag!


3 kommentarer:

åsa sa...

Hjälp, vad många barn... men ni verkar ha varit ganska många vuxna också! Fyna fynd.
Inte visste jag att du var en sådan skofetish.
kram

Sarasnaran sa...

Råååsa skor!! *får blank blick och dreglande mun*

Stefanie sa...

Herregud att åka och handla så många. Blir trött bara av att se bilderna. Barnen och du verkar i alla fall lyckliga på korten. Vårkänslor med rosa skor och solglasögon. Det gillar vi!