söndag 28 februari 2010

Grande Finale med Lady Ga Ga och nio bollar!

Jag vet inte hur jag bäst ska sammanfatta gårdagens fest...?
TJOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!
"La, la, oh, la,la...."
DJ:n var lite smårolig fram på småtimmarna...
"Åh, jag kom på att jag glömt spela den HÄR låten, ursäkta...." och så spelades Bad Romance (egen mix) för sisådär åttonde gången...
Då var vi nio tappra kvar på dansgolvet men mina läckra skor hade åkt av långt tidigare...
Klockan 2.45 startade min man inbrottslarmet när vi skulle ta oss in i huset (vårt eget alltså) men det klarades upp förvånansvärt snabbt så ca 2.59 landade mitt huvud på kudden medan någon envisades med att stå och snurra rummet runt, runt, runt......
Ett stort tack till Lady Ga Ga herself för ett fantastiskt kalas!!!!


Och idag har det verkligen varit söndag.
Kort promenad i vårsolen och handbollsmatch.
Brorsans lag vann över serieledarna och stämningen var på topp i idrottshallen.
Tror att detta betyder nåt bra?
"Allsvenskan here we come" utropade speakern vid ett flertal tillfällen....


Och imorgon blir det jobb.

Inga kommentarer: