tisdag 23 februari 2010

Sportlovet, dag 2

Har blivit lite blondare idag.
Härligt!
Ett steg mot våren!
Barnen har varit hos farmor hela dagen så jag har "gjort undan" lite också.
Skönt!
Läste ut Ranelids "Min son fäktas mot världen" när jag åt lunch (och det var jättejobbigt att "göra undan" den....)
Boken var mysig på ett sätt och jag kommer att sakna den.
Nu ska jag börja med "Fyrvaktaren" av Camilla Läckberg.
M:s bebis ligger och gonar sig i magen och vill inte komma ut.
"Skulle" kommit igår.
M var säker på att den skulle komma i vecka 38+0 precis som storasyster L och änglastorebror M gjorde, men nej då, den ska jäklas lite minsann....
Vi väntar och väntar och längtar......

5 kommentarer:

Stefanie sa...

Vilken underbar skylt! Haha! Läckbergs böcker är underbara! Har läst dem alla. Denna vecka blir det finbesök i form av mig på träningen i morgon. Hopaps du kommer trots ledighet! Kram

SiS sa...

Jag hoppas att jag hinner hem i tid från shoppingrundan!!!
2 månader sen man var i stan sist så jag har mycket att sköta!
Kram

Stefanie sa...

Gud vad härligt med shopping! Vilken lyx att kunna lägga en hel dag på det. Jaja. Ses vi så ses vi!

SiS sa...

Tja, lyx och lyx, jag har ju alla barnen med mig, så särskilt "lyxigt" blir det nog inte.... Jag "småhandlar" ju inte annars eftersom jag knappt kommer förbi 50-skyltarna mer än kanske en gång i månaden. Så lyx? Nja, knappast....

åsa sa...

SNYGG i håret!
Själv småshoppar jag i stort sett varje dag! Dyrt!