lördag 27 februari 2010

Sportlovet, dag 6

Man är otroligt effektiv som småbarnsförälder.
Har jag insett.
Varje minut är planerad.
Inget är lämnat åt slumpen.
8.00 joggade jag iväg med "Ring så spelar vi" i hörlurarna. (Finns inte så mycket att välja på i fickradion... Kunde inte svaret på en enda fråga!)
8.49 klev jag över tröskeln till massören och fick välbehövlig massage.
10.07 inhandlades shampo, alvedon och andra nödvändigheter på Apoteket (som inte heter Apoteket längre... Har ingen aning vad det heter faktiskt....)
Mannen hämtade upp mig för han hade stunden före lämnat M hos en kompis.
Sedan har vi varit och handlat, fikat med G som gjort de underbara namnskyltarna på bilden (hon tar emot beställningar!) och hälsat på nya gulliga bebisen!
Flickorna har nyss lämnats hos farmor och farfar för nu ska J och jag på 30-årsfest, tjooohoooo!
Ur mysbrallan - i fodralet!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag vill också ha sportlov! =)