tisdag 30 mars 2010

Magdalena

Graaf sa i dag i en radiointervju att "Rynkorna är själens spegel".
Vackert, visst, men nu vill jag bara uppmana alla mina kära små rynkor att SLUTA SPEGLA SIG!!!
Jag har fattat nu!!


Det börjar blåsa upp.
Vilken otur.
A är på väg hit på cykel med vinflaska i handväskan.
Hon tyckte det var dags att vina lite en tisdagkväll.
Och varför inte?
Det var i juli senast vi satt på min terrass till två på natten....
Och vi är ju lediga imorgon.
Skönt.
Idag har jobbat.
Med allt möjligt.


Skrattrynkor är fina.
Säger de.
De får nog sitt lystmäte ikväll.
Hmmm.
Ännu ser jag inget litet ljus på vägen.
Då hinner jag se lite på Mästarnas mästare förstås....

4 kommentarer:

A-K sa...

Jag tycker egentligen om rynkor - så länge de sitter på nån annan....!
Visst är det väl så att rynkorna har kommit - likt finnar på tonåringar - nu de senaste två-tre åren?? Och värre lär det bli.....
Förresten - jag vet att du vet.... Jag vet oxå.... Vi ses på träningen - hihi! ;)
Kram på dig

SiS sa...

Hahaha, då har vi "kommit ut" med rynkor och allt! Oj, vilket detektivarbete jag bedrivit och inte förrän ett kort tag sedan listade jag ut att det var DU! Och sen lät jag det vara så eftersom jag inte ville besvära dig. Men oj, vad jag ska besvära dig nu ;) Kram

Stefanie sa...

Hoppas du och A löste rynkproblemet igår kväll efter några glas vin. För visst gör lite alkohol en supersnygg? Ses i morgon kväll!

Lo sa...

Rynkor är vackert och det tror jag att fler kommer inse nu efter all botoxhysteri!