fredag 25 september 2009

Aroma som i äpple eller terapi


Dags för Äppelmarknad igen!
Fast imorgon åker J och flickorna utan mig.
Jag ska nämligen på efterlängtad husmorssemester.
Jag och nio andra sledna husmödrar...
Oj, så skoj det ska bli.
Vi kommer att vara såååååååååååååååååååå utvilade på söndagkväll.
Nja.
Men laddade med nya krafter i alla fall.
Bara ett litet bekymmer.
Har varit halvkass hela veckan, förkyld och sådär.
Bytte därför ut kvällens obligatoriska vin mot Cocillana....
Det gör susen.
Hoppas jag.
För just nu är jag inte i den bästa av former.
Bara huvudvärken har försvunnit till imorgon.
Att jag knappt har nån röst gör ingenting.
Blir skönt för de andra.
....
Nä. Jag snackar inte mest i den församlingen, haha.
Där får man slåss om pratutrymmet.
Att avbryta när nån annan gafflar är helt ok, annars har man inte en chans...


Nä.
Nu ska det packas.
Målas naglar.
Rakas ben.
Omsorgsfullt packa ner vinflaskor och BACARDI BREEZERs minsann.
Redig ungdomsdricka.
Men inte fick jag visa leg för det inte.
Nejnej.
Typiskt att hon som satt i kassan har barn i M:s klass....
Annars hade de nog trott att jag var under 20?
Bacardi Breezer liksom...


Svårt att välja TV-kanal ikväll.
Många program jag vill se.
Samtidigt.
Många program jag troligtvis kommer att somna till.
Fredagsflängande och Cocillana = ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Inga kommentarer: