fredag 10 december 2010

Jag är inte längre säker...

...på att Jay vinner idolfinalen ikväll.
Han är bra men det är Minnah också.
Hon har inte bara en bra röst, hon har dessutom ett intressant scenspråk.
Jag är inte heller säker på att jag får veta vem som slutligen står som vinnare.
Ikväll åtminstone.
Jag är nämligen ruskigt trött.
Typiskt fredagssymptom.
Det är så illa att jag faktiskt har bestämt mig för att gå och lägga mig.
Typ strax.
Ska bara...
Varför heter Hits for Kids just Hits for Kids?
Är det speciellt utvalda låtar för BARNöron?
JAG tycker ju också om många av de låtarna...
Det får man visst inte när man är 35 och passerat bäst-före-datumet...
Men jag skrattar ålderspolisen rakt upp i ansiktet med mitt råaste skratt och vänder den ryggen...
This is the rhythm of the night.

Inga kommentarer: