onsdag 22 december 2010

Näääääää....

Den har inte infunnit sig.
Imorgon kanske.
Då ska jag försöka sluta lite tidigare.
Vi ska göra julskinka och Janssons frestelse.
Vi ska förmodligen ha "uppesittarkväll" med barnen.
Säkert ända till kl:20.
Natten som gick var jag uppe med L mellan 01.30-02.30.
Sen tog J över och var uppe en timme till...
Varför sover hon inte????
Jag blir knasig(are) på riktigt snart.
Galen liksom.
Kanske inspärrad.
Hehe.
(Det hade varit lugn och skönt, hmmmm, ett alternativ att överväga...)
Kul att jag lyckades få med mig Jympatjejen på kvällens pass!
Jag tränade med Crossfitmedvetenhet.
Kändes bra.
Hade faktiskt varit kul att prova Crossfit igen.
(Det trodde jag aldrig att jag skulle säga!)
Har inte ont på så många punkter på kroppen längre.
Synd att man sabbar allt genom att dricka glögg - med massor av mandel och russin i - varenda kväll...
Tyvärr glömde J att han värmde glögg så all alkohol försvann väl ut i vinternatten.
Glöggen smakade...varm saft.
Öööörrrrk.
Nyss utbrast J eftersom han höll på att snubbla över dem:
"Är det RÄKNINGAR alla de papperna som ligger på golvet??"
Eeeh.
Japp.
Det är december remember?
Men nu har jag betalt dem.
Eller, knappat in alla jävla lååååååånga OCR-nummer i alla fall.
DET tar tid.
Såg på bönderna samtidigt.
Kul.
Kan inte någon visa den där Ann-Katrin hur man kramas?
Stackars kille.
Han ville ju bara ha en liiiiten kram.
Där fick han tji.


Tack förresten för alla fyndiga, roliga, uppmuntrande och rara kommentarer på mina blogginlägg på Facebook!!
Hör du Syrran, är din Crosstrainer i Shabby Chic-stil??? (Haha, troligt...)


Imorgon känner jag säkert av julstämningen.

Inga kommentarer: