lördag 7 februari 2009

Ekonomisk kris även i begagnatbranschen?

Kvällens värdinna.

Kvällens mormödrar.

Kvällens soppa:
Vitlöks- och basilikadoftande tomatsoppa, baguette med parmesan- och vitlökssmör.

Kvällens småbarnsföräldrar.

Kvällens kaka-till-kaffet:
Kladdkaka med mjölchokladfyllning och vit chokladtopping....
(=Kvällens smarrigaste!)

Kvällens ordförande avspänd och tillbakalutad.
Kvällens ordförande något mindre avspänd och tillbakalutad.

Kvällens klurigaste I.

Kvällens klurigaste II.

Kvällens cooooolaste.

Kvällens modevisning.

Kvällens tema:
Köp-å-sälj
Ja, det var en mycket mycket trevlig kväll.
Jag hade färre saker med mig hem än dit och då känns det bra.
Dock, analyserade vi från soffgruppen (=snillen spekulerar), att det kanske hölls lite hårdare i plånböckerna än vanligt?
Kan även Club Begagnes ha påverkats av det ekonomiska läget i världen??
Jag handlade tex. "bara" ett par blommiga termobyxor (kan vara bra att ha, tex om man åker snowboard som jag inte gör...), en vit silkig morgonrock (=som man slänger på sig när man är uppe på natten och springer), 2 klänningar till E, 2 fat hembakta kärleksmums och en slags solkräm.
Men jag sålde desto mer.
Jag är nöjd.

Inga kommentarer: