fredag 27 februari 2009

Första pris!!!!

Chefen för ICA Supermarket här på orten ringde mig i förmiddags.
"-Grattis, du har vunnit förstapris i vår gissningstävling! Du gissade att det låg 71 Smarrys i burken och det var 72. Grattis! Du kan komma och hämta din vinst här i kassan!"

Åhå.
Förstapris!
En resa till varmt och soligt land?
Platt-TV?
10 000 kr att handla mat för?
Nej.
Men nästan.
Första pris var en goseapa och två lådor Smarrys.
Såklart.
Vad trodde jag?
När jag kom ner till ICA gick all personal och log så där hemlighetsfullt åt mig och de stod och viskade sinsemellan:
"Kolla, där är HON. HON som vann apan och två lådor Smarrys. Lyckosten..."

Smarrygt!
(Det här hade aldrig hänt med första barnet, hehe, men nu....asch.....)



Till sist:
Missa inte deltävling 4 imorgon. Jag sitter på rad 13.

1 kommentar:

åsa sa...

Grattis till första pris och hur var det igår??? Ville gå men fick inte tag på biljetter. Blev en trevlig tjejfest istället..
kram