lördag 14 februari 2009

Mums-mums

Lillebror har förhandstipsat om att det går bra för Måns ikväll.
Det gör det säkert.
Ska bli kul att se andra deltävlingen.
Om man nu får se och höra något överhuvudtaget.
Förra lördagen skrek L ganska högljutt mellan 20-21...

Idag har vi dessutom ett extrabarn, S.
Fast hon skriker inte speciellt mycket.
S:s föräldrar är på bröllop så hon ska sova över till imorgon.
M är eld och lågor.
De har varit ute och busat i det fantastiska vintervädret i tre timmar.

J har jobbat hela dagen och när han kommer hem ska han grilla hamburgare.
Utomhus såklart.
Mmmm, det är gott.
Men vi ska äta inne.

Igår åt jag ute.
Vi hade "Kursarträff".
Det var jättekul som vanligt.
När jag gled in på restaurangen stod hela personalstyrkan i baren och pratade.
Jag sa:
"Ja, här kommer jag igen - jag är ju ute varje helg!"
Eller hur?

Undrar om jag orkar vara vaken hela kvällen?
L har en ovana som vi nu försöker bryta.
Det handlar givetvis om sömn.
Eller icke-sömn.
Den senaste veckan har jag sovit max fem timmar per natt.
Det är extremt lite sömn.
Har därför startat varje morgon med två Panodil och tre koppar kaffe.
Mums-mums.

Inga kommentarer: